Dystrybucja

Generalnym dystrybutorem napędów Marine jest CS Kompozyty Sp. z o.o.

Zestawy napędowe

MotionPower11

Układ napędowy zaprojektowany z myślą o niedużych łodziach i wypożyczalniach. Ogranicznik mocy pozwala na cichą żeglugę przez osoby bez uprawnień, również w strefach ciszy. Autorskie systemy optymalizacji pozwalają na osiągnięcie bardzo wysokich sprawności, a modułowy system baterii litowych dopasuje się do każdego kadłuba. Zintegrowana ładowarka pokładowa pozwala na naładowanie baterii bezpośrednio z sieci mariny.

Dostępne są dwie wersje – stacjonarna oraz zaburtowa.

Zaprojektowane z myślą o istniejących jednostkach, nasze systemy nie wymagają skomplikowanych prac szkutniczych związanych z montażem.

Silniki o wyjątkowo wysokiej wydajności są efektem wieloletniej pracy i niezliczonej ilości prototypów. Dzięki nowatorskiemu systemowi chłodzenia oraz autorskiemu systemowi sterowania nasze napędy pracują w niższych temperaturach, co pozwala na osiągnięcie niespotykanych w branży sprawności.

Za bezpieczeństwo odpowiedzialny jest nasz kontroler PDU zintegrowany z rozdzielnicą. Komunikacja all-to-all pozwala na całkowitą kontrolę nad bateriami oraz parametrami napędu.

Parametry techniczne

Napięcie szyny VDC:

48

Moc ciągła wyjściowa kW

10

Waga

35 kg

System bateryjny

4 x 2,5 kWh LiFePO4

Komunikacja

CAN (J1939)

System zadawania prędkości

Manetka drive – by – wire

Ładowanie

Ładowarka pokładowa 2.4 kW

Wyświetlacz

Elektroniczny, LCD

PDU (power distribution unit)

Tak, elektroniczny

Chłodzenie

Aktywne, cieczą

Napięcie szyny VDC:

51,2 V

Pojemność

50 Ah / 2560 Wh

Producent

Byotta (Polska)

Wymiary jednego modułu

368 x 323 x 199 mm

Masa jednego modułu

30 kg

Komunikacja

CAN (J1939)

Nominalna moc rozładowania

5120 W / 100 A

Zakres temperatur pracy

-20 – 55 st. Celsj.

Liczba cykli ładowania

3000

System zarządzania energią monitoruje oraz zabezpiecza zarówno obwody AC na łodzi (ładowarka, zasilanie z lądu) jak i szyny DC – zarówno podczas eksploatacji napędu jak i podczas ładowania. Komunikacja z siecią CAN umożliwia integrację zarówno prostych jak i złożonych systemów napędowych na łodziach z maksymalnym bezpieczeństwem eksploatacji.

Wyświetlacz LCD z kilkoma ekranami użytkownika informuje zarówno o parametrach systemu (moc, prąd, zasięg, temperatura, stan naładowania akumulatorów) jak i pozwala na podgląd parametrów pracy napędu (samego silnika oraz systemu bateryjnego). Informuje użytkownika również o ostrzeżeniach systemu, zerwanej zrywce, statusie ładowania i wiele innych.

Ładowarka pokładowa o mocy 2,4 kW (prąd ładowania: 50A) umożliwia szybkie uzupełnienie energii z lądu, wystarczy zwykłe jednofazowe gniazdo na marinie. Użytkownik nie martwi się ładowaniem, proces jest monitorowany przez system PDU.

Manetki elektroniczne drive-by-wire proponujemy w kilku wersjach. Przeznaczone są zarówno do montażu bocznego jak i na pulpicie sterującym. Niezawodne a jednocześnie delikatne w obsłudze zapewniają całkiem nowe wrażenia podczas rejsów.

  • Komplet okablowania
  • Przewód ładowania
  • Gniazdo ładowania
  • Kluczyk
  • Zrywkę magnetyczną
  • Logger z monitoringiem parametrów oraz GPS (dla zainteresowanych klientów).

Typ systemu

Hybryda równoległa

Moc silnika spalinowego kW

14

Moc silnika elektrycznego kW

11

Typ silnika elektrycznego

PMSM

Rodzaj baterii

LFP Li-Ion

Zarządzanie mocą

PDU

Wyświetlacz

Elektroniczny, LCD

Chłodzenie

Aktywne, cieczą

Kontakt

mPower Sp. z o.o.
ul. Głowicka 1/B, 71-705 Szczecin

kontakt@mpowertech.com.pl
tel. 500 599 543